fbpx

Scaune stand-up și de câteva ori mai mulți pasageri. Cum arată viitorul zborurilor comerciale

Proiectanții avioanelor doresc să aducă îmbunătățiri în cazul zborurilor comerciale. Aceștia visează la concepte inovatoare a cabinei, în încercarea de a găsi echilibrul între numărul mare de pasageri și o experiență plăcută a zborului.

Urmărește-ne pe Telegram și Instagram.

Cei care proiectează scaunele pasagerilor din aparatele de zbor visează la concepte inovatoare. Scaunele de avion stand-up, care plutesc nu au văzut încă lumina zilei, iar revizuirea acestor echipamente care păreau să apară la orizont anul trecut, nu s-a concretizat nicidodată. Mulți designeri lucrează la obiectivul de a revoluționa cabina avionului, scrie playtech.ro.

Crystal Cabin Awards este cunoscută ca fiind mereu cu ochii pe ultimele actualizări și inovații, punând în evidență cele mai noi tendințe din interiorul aparatelor de zbor. De la întinderea picioarelor pe partea inferioară a cabinei pe mai multe niveluri, până la curbarea compartimentului încorporat de deasupra călătorilor, candidații oferă o nouă viziune asupra viitorul aparatelor de zbor.

Unul dintre cele mai interesante concepte din listă este proiectul Chaise Longue Economy Seat, care prevede o cabină cu scaunele dispuse pe două niveluri. Fiecare rând alternează scaunele, unele fiind pe podea în timp ce celelalte sunt ridicate. Designul este atribuit studentului în vârstă de 21 de ani, Alejandro Núñez Vicente, care provine din Spania, dar studiază la Universitatea TU Delft din Olanda.

Îmbunătățirile din viitor ale zborurilor comerciale

Núñez Vicente a spus pentru CNN Travel că ceea ce l-au inspirat parțial au fost experiențele sale de călătorie de-a lungul Europei. Sătul de lipsa spațiului pentru picioare, și-a dat seama că ridicarea rândului scaunelor din față va rezolva problema. Designul său elimină portbagajul aerian, permițând mai mult spațiu în cabină pentru scaune de nivel superior.

În schimb, bagajele sunt depozitate în compartimentele de sub scaun. Núñez Vicente consideră că acest design ar funcționa bine în avionul Flying-V, care este în prezent în curs de dezvoltare la TU Delft, dar spune că ar putea fi implementat și pe un Boeing 747, Airbus A330 sau orice alt avion de dimensiuni medii sau mari.

Articole asemănătoare

Back to top button