fbpx

Iată liceele din Chișinău care au ales deja unul dintre cele șapte modele de învățare propuse de Minister

Ministerul Educației a propus instituțiilor de învățământ șapte modele cu privire la revenirea elevilor la ore, în sălile de clasă. Câteva licee din municipiul Chișinău au relatat pentru ZUGO ce model au ales. 

Liceul Teoretic Român – Francez „Gheorghe Asachi” a anunțat anterior că cele mai potrivite modele de învățare sunt patru și cinci – învățarea de tip hibrid și cea alternantă.

Instituția Privată Liceul „Columna” susține că specialiștii lucrează asupra orarului sunetelor, astfel încât la pauze, pe hol să nu fie mai mult de două clase. De asemenea, se va recurge la împărțirea copiilor în grupe mai mici, iar elevii vor sta câte unul în bancă.

Liceul Teoretic „Ion Creangă” a ales modelul șapte propus de Minister – învățarea mixtă – combinarea a două sau trei modele. Acest model este destinat instituțiilor cu un contingent între 600 și 2000 de copii.

Liceul Teoretic „Mihail Kogălniceanu” a optat pentru modelul doi – învățarea în două schimburi – jumătate dintre elevi vor frecventa orele de dimineață, iar cealaltă jumătate – seara.

Liceul Republican de Muzică „Ciprian Porumbescu” consideră că cel mai potrivit este modelul șapte – învățarea mixtă – adică combinarea a două sau trei modele enumerate de Minister.

Liceul Teoretic „Spiru Haret” va activa după modelul cinci – învăţarea alternantă. Clasa va fi împărţită în trei grupuri – când un grup va veni la şcoală, celelalte vor urmări lecţiile de acasă. Mai apoi, peste două săptămâni, acestea se vor schimba.

Fiecare instituție de învățământ va fi dotată cu dozatoare de dezinfectant, iar intrările și ieșirile vor fi separate.

Articole asemănătoare

Back to top button