fbpx

Oficiu virtual și canal distractiv pe Telegram. Cum și-au adaptat cei de la Philip Morris Moldova afacerea pe timp de pandemie?

Chiar dacă pandemia a obligat mai multe companii să-și sisteze activitatea, unele au reușit să găsească o cale de mijloc – munca de la distanță. Una dintre puținele întreprinderi de acest gen este Philip Morris – cea care a reușit să se remarce datorită integrării inovațiilor în procesul de afaceri.

Urmărește-ne pe Telegram și Instagram.

Pentru ca angajații să-și poată planifica în mod productiv sarcinile și ca să creeze grupuri de lucru asupra unor proiecte separate, încă înainte de carantină, scrie diez.md, echipa Digital a companiei Philip Morris Moldova a început testarea platformei de lucru Microsoft Team.

„Odată ce am început lucrul la distanță, echipa IT a asigurat într-o perioadă extrem de scurtă funcționalitatea MS Teams pentru toți angajații din filialele regionale ale Philip Morris. A fost un proces complex, dar pentru că s-a lucrat operativ și rapid, noi – consumatorii finali – nu am sesizat această schimbare.

Datorită tranziției la MS Teams, acum este mult mai ușor să menții colaborarea cu colegii, să coordonezi proiectele și să păstrezi legătura cu echipa. Desigur, unora le este dor de oficiul iubit, de monitoare și de comunicarea vie cu colegii, dar pot să spun că întreaga companie s-a adaptat foarte rapid la noile condiții de lucru, iar în MS Teams pot fi organizate chiar și activități de grup pentru a întări spiritul de echipă”, a spus Uliana Sidorenco, supervizoare a departamentului Digital.

Orice angajat poate afla mai multe despre produsele fără fum datorită conferințelor online, prezentări desfășurate de specialiștii responsabili de știința din spatele produselor companiei. Mai mult, sunt organizate și traininguri online dedicate științei produselor inovative ale companiei.

Iar pentru ca angajații să fie informați în ceea ce ține coronavirusul, managementul companiei a invitat la o discuție virtuală un doctor, iar apoi – un specialist în sănătatea mentală.

„Această inițiativă a fost lansată de către Departamentul People and Culture în filialele regionale ale companiei noastre, vorbim aici despre reprezentanțele din Ucraina, Moldova, Armenia și Georgia. Oamenii reacționează diferit la situația dificilă din această perioadă și, în special, la necesitatea de autoizolare.

Un sfat sau o simplă discuție cu specialiști din domeniul vizat este foarte importantă și utilă acum. Ne străduim prin toate modalitățile să susținem oamenii noștri și spiritul de echipă, iată de ce vom continua să mai organizăm discuții cu experți. De asemenea, organizăm întâlniri virtuale cu managementul companiei pentru ca angajații să cunoască toate măsurile și deciziile luate în perioada carantinei”, a explicat Elena Cojocari, senioare la Departamentul People and Culture.

Un alt pas ajutător a fost crearea unul canal de Telegram –  For People. Acolo, poți găsi idei bune despre cum să-ți petreci timpul liber și ce activități să practici cu cei dragi fără a ieși din casă. De exemplu, transmite sursa citată, aici sunt distribuite aplicații online de fitness, tururi virtuale la muzee și programe distractive pentru copii.

Mai mult, angajații au lansat propriul show virtual, unde publică noutățile companiei și fotografii cu „oficiile” create acasă. Totodată, acum angajații au acces și la un site de filme online.

„Susținem măsurile introduse în scopul prevenirii răspândirii infectării cu coronavirus. După anunțarea «codului roșu» am trecut la regimul de lucru la distanță. Sunt bucuroasă că am reușit să ne redirecționăm rapid, și nu doar în ceea ce ține de realizarea sarcinilor de rutină, dar și de adaptarea procesului de afaceri la noile realități și menținerea comunicării cu echipa”, a declarat Elena Naumenko, directoarea Philip Morris Moldova.

Articole asemănătoare

Back to top button