fbpx

3 specii de pești pe care trebuie să le consumi pentru a-ți asigura organismul cu grăsimi naturale

Consumul de pește proaspăt sau congelat este unanim considerat drept metodă de îmbunătățire a sănătății, grație proprietăților sale nutritive, a aportului de vitamine și minerale, precum și de grăsimi sănătoase. Specialiștii în alimentație, dar și medicii, afirmă că peștele este unul dintre produsele care se potrivesc în orice fel de regim, dacă vrei să slăbești sau să-ți fortifici starea generală.

Totodată, aportul de nutrienți diferă în dependență de tipul cărnii de pește: roșie sau albă. Care sunt cele 3 specii de pești pe care trebuie să-i consumi pentru a-ți asigura organismul cu grăsimi naturale? Află dintr-un material oferit de specialiștii magazinelor METRO.

Somonul – un deliciu regal

Somonul este considerat, pe bună dreptate, un deliciu aristocratic. Carnea sa fragedă, cu un conținut sporit de minerale și grăsimi sănătoase poate fi introdusă ușor într-un regim alimentar echilibrat, grație proprietăților sale nutritive și calităților sale gustative extrem de rafinate.

Pe lângă faptul că e delicios, fileul de somon este și o sursă de elemente imperativ necesare pentru un sistem cardiovascular și nervos sănătos. Pe lângă veritabilul Omega 3, acesta mai conține și seleniu (susține funcția cognitivă și sistemul nervos central), vitamina B12 (responsabilă de sănătatea pielii, ochilor, a sistemului nervos), niancină (transformă alimentele consumate în energie pentru întregul corp).

Somonul este indicat spre consum chiar și în diversificarea alimentară pentru bebeluși, fiind un produs indispensabil. 

Păstrăvul – sănătate în formă pură

Păstrăvul de la METRO este un soi de pește, care predomină în sursele de apă submontane sau montane, cu temperaturi relativ scăzute. Are o cantitate mare de acizi grași Omega 3, precum și acizi graşi polinesaturaţi. Prezența acestor substanțe nutritive este vitală pentru sănătatea sistemului circulator și cardiovascular. 

Totodată, specialiștii menționează că introducerea fileului de păstrăv în alimentație este o metodă bună de îmbunătățire a memoriei, deoarece DHA (acidul docosahexaenoic, unul dintre componentele acizilor graşi Omega 3) răspunde de prevenția unor afecțiuni mentale precum este boala Alzheimer.

Heringul – tradiție și savoare

Îndrăgit de popoarele scandinave, heringul este un pește nu doar sănătos, ci și gustos. 90% dintre proteinele din hering se absorb imediat după consumare, ceea ce asigură organismul cu elemente sănătoase și îi dă energia de care are nevoie zi de zi. Conținutul de grăsimi nesaturat și complexul de vitamine B12, A, PP şi D sunt indispensabile pentru vitalitatea și starea generală de bine a organismului nostru. 

Este relevant, atunci când alegi un pește, să ții cont de prospețimea acestuia, de țara de proveniență și de aspectul său fiziologic. În magazinele METRO beneficiezi de un sortiment mare de pește proaspăt, din cele mai diverse colțuri ale lumii. 

METRO – delicios, zi de zi!

Informațiile publicate la rubrica „Advertoriale” sunt articole comerciale plasate în urma unei colaborări cu agenți economici sau agenții de publicitate cu scopul de a promova produse, servicii sau pentru a contribui la vizibilitatea brandului. Pentru detalii privind publicitatea pe portalul de știri ZUGO, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail contact@zugo.md sau la numărul de telefon 079 772 342.

Articole asemănătoare

Back to top button