fbpx

Mai mult decât studio de fotografie. Cum se combină fotografiile calitative cu designul grafic, editorial și dezvoltarea website-urilor

Practica mondială în domeniul promovării afacerilor de succes înregistrează un interes crescând în conceperea și formarea filosofiilor vizuale. Prin urmare, se pune semnul egalității între o afacere de succes și un vizual remarcabil. Unii specialiști merg chiar pe ideea că un conținut vizual de calitate poate asigura circa 30-40% din succesul unui brand, reușind să fidelizeze mult mai pertinent clienții. Dar care este totuși impactul şi diferența dintre fotografia de produs, designul grafic și dezvoltarea website-urilor? Află din informațiile oferite de specialiștii echipei Schimbător Studio.

Urmărește-ne pe Telegram și Instagram.

Conținut calitativ – succes garantat

Este lucru deja știut că afacerile de succes sunt cele care fidelizează clientul și ne referim aici nu doar la o politică de prețuri eficientă sau la promoții interminabile. Dincolo de standardele de calitate contează mult istoria pe care o spune brandul, iar acest lucru este imposibil fără un conținut digital de calitate. Atunci când un antreprenor decide să-și facă vizibilă activitatea profesională, primul lucru pe care trebuie să-l seteze corespunzător este aspectul site-ului, deoarece practica ultimilor ani demonstrează că un web site fiabil și lucrativ aduce un flux garantat de clienți din cele mai diferite categorii.

Dezvoltarea web eficientă presupune nu doar integrarea setărilor pentru o experiență confortabilă pe site, ci și utilizarea unor fotografii de produs sau de afacere, care ar reflecta avantajele relevante ale business-ului. De exemplu, ești antreprenor în sfera produselor lactate. În speță, ai o fermă, o fabrică și îți dorești să popularizezi cât mai bine activitatea pe care o realizezi. În acest caz, fotograful concepe un caiet de sarcini, în care se trasează o strategie de conținut și de promovare, fiind stabilite rigorile unei sesiuni foto, divizând-o în segmentul de prezentare a locației (fotografii generaliste de anturaj), de prezentare a procesului de producție (de exemplu, unii consumatori sunt interesați de liniile de îmbuteliere, de standarde, de felul în care produsul finit este prelucrat) și, evident, de produs (rețelele sociale funcționează pe principii estetice. De aceea, discută cu echipa de profesioniști toate detaliile cu privire la scopul fotografiilor, care este suportul și în ce resurse media vor fi utilizate acestea.

Evident, este și mai ușor dacă designul grafic, coloristica, imaginile se concep în baza unui brand book. În acest caz, studioul de fotografie știe care sunt parametrii și ce portofoliu de produse să genereze. Regula de bază este totuși să optezi pentru adevărați profesioniști, oameni care au deja la activ astfel de proiecte creative și care știu cum să împacheteze partea vizuală ca aceasta să fie perfect integrabilă în filosofia afacerii, dar și în planul de marketing al companiei.

Studio Schimbător este locul în care fotografia devine parte organică a brandului tău. În munca sa, echipa studioului pune accent pe comunicare vizuală eficientă, pe accente și, în special, pe funcționalități, adaptând elementele vizuale pentru un web site corespunzător. Dacă ai o afacere care necesită un upgrade al imaginii sau vrei să-ți suplinești stocul cu fotografii de produs, atunci nu ezita să-i contactezi.

Studio Schimbător – fotografii potrivite pentru o afacere de succes!

Informațiile publicate la rubrica „Advertoriale” sunt articole comerciale plasate în urma unei colaborări cu agenți economici sau agenții de publicitate cu scopul de a promova produse, servicii sau pentru a contribui la vizibilitatea brandului. Pentru detalii privind publicitatea pe portalul de știri ZUGO, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail contact@zugo.md sau la numărul de telefon 068 013 424.

Articole asemănătoare

Back to top button