fbpx

Facebook face cele mai mari schimbări din ultimii ani. Va pune accent pe comunicare mai intimă și va avea un nou design

Mark Zuckerberg a revent cu detalii în ceea ce privește schimbările radicale care vor avea loc pe Facebook. Asta după ce, timp de 18 luni, rețeaua a fost dur criticată. Unele dintre cele mai importante modificări sunt: comunicarea mai intimă, în grupuri, dar și crearea unui nou design.

Urmărește-ne pe Telegram și Instagram.

Așadar, potrivit CEO al rețelei, Facebook se va schimba radical atât pe desktop, cât și pe mobil. Unul dintre scopuri este ca să fie diminuată cantitatea de conținut abuziv.

„Gândindu-mă la viitorul internetului, cred că o platformă bazată pe comunicațiile intime va deveni mai importantă decât platformele deschise din prezent.

De departe, cele mai mari trei categorii care cresc în comunicarea online sunt mesajele private, grupurile și Stories. În 2019 ne așteptăm ca totalul Stories-urilor distribuite să-l depășească pe cel al postărilor de pe News Feed”, spune Zuckerberg.

Acesta a mai anunțat că rețeaua se va transforma dintr-un loc unde informațiile sunt redate în cadrul unor grupuri mari, într-un loc unde oamenii comunică în grupuri mult mai mici, cu persoanele cele mai de încredere.

În noul design al aplicațiilor vor fi create mai multe trimiteri către grupuri, care vor fi mai ușor de găsit și pe diverse teme de nișă. Totodată, în Messenger urmează să fie realizată o secțiune pentru prietenii cu care comunici cel mai mult și pentru cei din familie.

În ceea ce ține Messenger, compania promite și o aplicație mai simplă și mai rapidă. Va exista o aplicație pentru desktop, iar oamenii vor putea prin aceasta să facă programări la diverse firme de servicii.

Schimbările de pe mobil se vor face simțite imediat pe Android și iOs, iar cele de pe desktop, în lunile următoare.

În ceea ce ține secțiunea Events (Evenimente), va exista un tab mult mai vizibil, vor fi evidențiate pe hartă și vor fi afișate mai multe tipuri de evenimente, transmite hotnews.ro.

O modificare radicală este designul rețelei – albastrul celebru al Facebookului va fi tot mai puțin prezent. Mai mult, News Feed-ul își va pierde treptat rolul central și se va pune mai mult accent pe lucruri legate de aplicațiile de mesagerie, de marketplace și de site-uri de video-on-demand.

Serviciul Dating, care este lansat în cinci țări și reprezintă un concurent pentru Tinder, va exista deja și în alte 14 țări, în special din America de Sud și Asia. O altă opțiune ce va fi lansată este – Mee new Friends. Persoanele care sunt interesate de a face noi cunoștințe cu cei care au interese asemănătoare îi vor putea găsi pe Facebook.

O altă noutate este comerțul online: în SUA se vor putea face plăți către cineva din Facebook Marketplace direct din aplicație, fără a părăsi aplicația, produsul poate fi trimis prin curier. Mai mult, pe Instagram se va insista pe online shopping direct din aplicație: doritorii vor putea cumpăra produse de la creatorii de modă preferați, fără a părăsi Instagram. În acest sens, se vor face teste de inițiere, cu ajutorul câtorva creatori.

Articole asemănătoare

Back to top button