fbpx

Cum să te menții în formă de Paște: 6 sfaturi ca să mănânci pe săturate fără daune pentru sănătate

Sărbătorilor Pascale, ca și tuturor celorlalte, le sunt caracteristice mesele copioase, cu zeci de bucate care îți lasă gura apă. Chiar dacă ai o tărie mare de caracter, este greu să reziști culorilor și aromelor din farfurie.

Totuși, există câteva recomandări simple ca să mănânci de toate fără să îți afectezi sănătatea. Dacă le respecți, vei reuși să guști de toate câte puțin și să nu rămâi cu pofte neîmplinite.

  1. Optează pentru porții mici. Astfel, vei reuși să guști din mai multe bucate și să le savurezi gustul fără să îți afectezi silueta sau stomacul.
  2. Servește mâncarea dintr-o farfurioară mică. Astfel, creierul tău va crede că pe farfurie este o cantitate mai mare de alimente.
  3. Mestecă încet. Cât de mult nu ți-ar plăcea mâncarea, nu este recomandat să mănânci în grabă. Datorită consumului lent de alimente, digestia se va realiza mai ușor.
  4. Atrage atenție la combinațiile de mâncare, altfel riști să faci exces de calorii. Încearcă să eviți combinațiile dintre carne și cartofi, paste și alte produse făinoase, lactate cu carne etc.
  5. Fă pauze între bucatele servite. După masă nu te întinde în pat, dar fă mai bine o plimbare ca să arzi caloriile consumate.
  6. Introdu în meniul de Paște alimente care ard caloriile, cum ar fi ardeiul iute, fructele de pădure sau ananasul.

Articole similare

Close