fbpx

Magazinele sociale deschise de Șor continuă să mențină prețuri accesibile la produsele de primă necesitate: Pâinea costă doi lei, iar laptele și terciurile – mai ieftine decât în alte unități comerciale

Magazinele sociale „Merișor”, deschise în mai multe localități din țară la inițiativa fostului primar de Orhei, Ilan Șor, sunt „colacul salvator” pentru mulți pensionari și alte categorii socialmente vulnerabile, afirmă deputata Reghina Apostolova. În timp ce prețurile la majoritatea celor mai elementare produse continuă să crească, în magazinele sociale unele costuri la produse sunt de două ori mai mici.

Parlamentara fracțiunii Partidului „ȘOR” declară că, în pofida presiunilor și a piedicilor puse de autoritățile centrale, rețeaua de magazine sociale a fost extinsă și este salvatoare pentru mulți dintre beneficiari. „Aici, o pâine costă doi lei, prețurile la lapte, terciuri și alte produse sunt mult mai mici decât în alte unități comerciale”, spune Reghina Apostolova.

Deputata declară că echipa Partidului „ȘOR” își propune să extindă rețeaua de magazine sociale, astfel încât să ajute cât mai mulți oameni. Potrivit oficialei, statul ar trebui să susțină inițiativa formațiunii.

Beneficiarii magazinelor sociale critică guvernarea pentru că admite majorarea necontrolată a prețurilor și spun că, dacă nu ar exista magazinele „Merișor”, viața lor ar fi mult mai grea.

„Pensiile noastre sunt foarte mici, iar magazinele sociale ne garantează că mâine nu vom muri de foame. Dacă cei de la putere nu se gândesc la noi e bine că cei de la „Merișor” se gândesc la noi. Aici noi putem cumpăra pâine de doi lei și alte produse la prețuri accesibile”, menționează Ala Stepanova, una dintre beneficiarele magazinului social din sectorul Râșcani al capitalei.

La rândul său, directorul rețelei, Vitalie Cușnir, spune că cetățenii care fac cumpărături aici, având pensii sau alocați sociale mizere, reușesc să economisească substanțial. „Echipa Partidului ȘOR, care implementează acest proiect social extrem de important, își propune, în perioada următoare, să diversifice sortimentul de mărfuri și produse”, a subliniat Cușnir.

Precizăm că primul magazin social „Merișor” a fost deschis de Ilan Șor în anul 2015. Rețeaua numără, în prezent, aproape 130 de unități, inclusiv circa 50 de magazine sociale mobile, iar numărul beneficiarilor este de aproximativ 300.000 de persoane.

Articole similare

Back to top button
Close