fbpx

O nouă etapă în istoria brandului Chanel: A fost lansată prima platformă de e-commerce cu ochelari

Până acum, brandul Chanel a lăsat comerțul online pe seama furnizorilor externi. Acum însă, eforturile sunt concentrate asupra inovației și a dezvoltării e-service-ului în Europa. Casa de modă tinde ca, în contextul pandemiei, relația cu clienții să rămână la fel de strânsă ca și până acum.

Vizitatorii paginii au posibilitatea de a descoperi un design web intuitiv, conținut editorial exclusiv, care extinde nivelul de servicii oferite la nivel mondial de Chanel.

Secțiunea de comerț online se lansează cu toată gama de ochelari de soare, de la ultimele noutăți până la colecțiile atemporale. În plus, clienții își pot îmbunătăți experiența virtuală de cumpărături optând pentru funcția „try on” prin care au posibilitatea de a încerca, din întreaga colecție, forma de ochelari potrivită fizionomiei lor, scrie presa străină.

Așadar, pagina web este o variantă accesibilă pentru cei care vor să se informeze despre ochelarii de soare ai brandului și să încerce mai multe modele de accesorii, pentru a găsi articolul potrivit.

 

Articole asemănătoare

Back to top button