foto | Un animăluț a stat înghețat timp de 18.000 de ani. Ce spun oamenii de știință, uimiți de starea acestuia?

Oamenii de știință ruși au făcut o descoperire uimitoare – un pui de animal care a stat înghețat timp de 18.000 de ani. Acesta a fost găsit în estul Siberiei, lângă Yakutsk, iar starea în care arată i-a lăsat fără cuvinte pe savanți.

Urmărește-ne pe Telegram și pe Instagram.

Acesta are nasul, colţii şi blana într-o stare remarcabilă datorită solului îngheţat care l-a protejat timp de secole, iar vârsta i-a fost aflată datorită analizelor şi a datării cu carbon.

Preliminar, el este un pui de câine sau lup, însă rezultatele testelor ADN nu sunt foarte clare în ceea ce privește acest lucru. Micuțul a fost găsit în vara anului 2018, însă abia acum a fost prezentat raportul studiului.

„De obicei nu este atât de dificil să deosebeşti cele două specii”, a spus cercetătorul David Stanton pentru CNN.

Cu toate acestea, oamenii de ştiinţă speculează că misteriosul animal ar putea fi un strămoş comun al câinilor şi al lupilor. Micuțul poate aduce noi informații despre evoluţia acestor animale. O ipoteză spune că apariţia câinilor ar fi avut loc prin domesticirea lupilor, iar că procesul ar fi avut loc acum circa 40.000 de ani în urmă, transmite mediafax.ro.