fbpx

foto | maib academy și-a deschis larg ușile pentru cursuri și noi oportunități

Timp de jumătate de an, echipa maib a făcut posibilă realizarea unui proiect important în Republica Moldova – o academie pentru toți angajații băncii. Centrul de instruire a fost inaugurat în incinta Sucursalei „Gheorghe Asachi” și are ca scop dezvoltarea profesională a angajaților.

Urmărește-ne pe Telegram și Instagram.

„Pentru că un proces de transformare este întotdeauna însoțit de creștere, de schimbări, de foarte multă comunicare și interacțiune cu angajații, am dezvoltat acest concept și lansăm academia maib cu multiple săli dedicate diferitor scopuri de instruire”, spune Svetlana Bodaci, Directoarea Resurse Umane maib, care ne-a explicat nevoia de a deschide o astfel de academie, dar și oportunitățile pentru angajații băncii.

Fiecare membru al echipei maib, indiferent de orașul în care activează, va putea beneficia de diverse cursuri de instruire, în funcție de necesitățile pe care le are. Într-un mediu care încurajează învățarea continuă, vor deprinde cum să facă față unor situații de lucru și diferitor provocări.

Pentru toate procesele de training au fost amenajate patru săli speciale, care permit instruirea simultană a 80 de persoane: sala „Classic”, sala „Techno”, sala „Hip-Hop” și sala „Rock”.

Sala „Classic”

„Aici vedeți simulat spațiul de lucru al unui angajat din sucursală, care va fi dotat cu toate elementele existente și îi va asigura confortul pentru a începe procesul de învățare exact cum se va întâmpla în activitatea zilnică”, a explicat Svetlana Bodaci.

Sala „Techno” 

Aici se va asigura accesul tuturor angajaților din procesul de instruire la sistemele și programele de lucru pe care le vor întâlni în activitatea zilnică. 

Sala „Rock”

Este un spațiu special amenajat pentru traineri. O zonă de creație, lucru și pregătire. E în stil rock, ceea ce predispune la multă energie.

Sala „Hip-hop” 

De ce hip-hop? Pentru că poate fi separată în două săli mai mici: hip și hop. Poate fi transformată într-o sală de conferință și are o capacitate de circa 50 de oameni.

Tatiana Medvedeva, Șefa Direcției Training și Dezvoltare, ne-a dezvăluit așteptările sale și ale echipei al cărei lider este.

„Vrem să creăm un nou standard în experiența angajaților noștri, anume experiența de învățare. Chiar și așa, sunt anumite training-uri pe care tinerii angajați trebuie să le parcurgă în mod obligatoriu, exact ca lecțiile de la școală. Eu am avut un training, la finalul căruia un băiat pur și simplu a zis „tare fain a fost”. La aceste traininguri discutăm despre cultura corporativă, despre valorile maib și despre activitatea noastră centrată pe clienți și pe devansarea așteptărilor lor”, spune Tatiana.

Mulți dintre studenții academiei sunt tineri angajați, de pe băncile universităților sau colegiilor, cărora asemenea experiență le este foarte utilă.

„Sunt nou angajată și am venit la cursuri de perfecționare. Am mari așteptări deoarece este un nou început pentru mine, pentru cariera mea. Știu că la finalul cursului voi fi un specialist mai bun decât sunt acum la început”, ne-a spus Marina, angajată maib.

Aici învățăm lucruri noi pe care nu le-am studiat la facultate. Este foarte interesant să descopăr multe informații despre cum este să fii mereu orientat către client”, ne-a spus Cristina, participantă la instruiri.

Maib se regăsește în topul preferințelor de angajare printre tinerii absolvenți. La această banca comercială sunt angajați peste 2400 de profesioniști.

Informațiile publicate la rubrica „Advertoriale” sunt articole comerciale plasate în urma unei colaborări cu agenți economici sau agenții de publicitate cu scopul de a promova produse, servicii sau pentru a contribui la vizibilitatea brandului. Pentru detalii privind publicitatea pe portalul de știri ZUGO, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail contact@zugo.md sau la numărul de telefon 068 013 424.

Articole asemănătoare

Back to top button