fbpx

Nou serviciu la ASP: Moldovenii pot solicita livrarea pașapoartelor atât în țară, cât și peste hotare

Noul serviciu electronic guvernamental de livrare a documentelor este valabil în toate centrele multifuncționale ale Agenției Servici Publice, începând cu 28 iulie 2022. În prezent, pe întreg teritoriul țării funcționează 40 centre multifuncționale, care sunt localizate în fiecare centru raional al Republicii Moldova.

Urmărește-ne pe Telegram și pe Instagram.

Cetățenii Republicii Moldova care vor solicita perfectarea pașapoartelor și a extraselor din registrele de stat vor putea să le primească la adresa de domiciliu indicată, atât în țară, cât și peste hotare.

Livrarea MDelivery este disponibilă pentru pașapoartele solicitate în termen de 5, 10 sau 20 de zile lucrătoare și se face contra cost, doar la solicitarea beneficiarului.

În prezent, MDelivery are integrați cinci furnizori de servicii poștale, care asigură livrarea documentelor atât la nivel național, cât și internațional: Î.S. „Poșta Moldovei”, Nova Poshta, Muvi Express, FAN Courier și DHL. Cetățenii pot selecta unul din furnizori de servicii poștale/curierat, în funcție de termenul de livrare și prețul serviciului.

Procedura solicitării livrării MDelivery este simplă și se face la sediul centrului multifuncțional. La depunerea cererii pentru eliberarea pașaportului cetățeanului Republicii Moldova, solicitantul va fi întrebat dacă dorește sau nu să-i fie livrat documentul la domiciliu.

În cazul în care răspunsul este pozitiv, cetățeanul urmează să-i comunice operatorului de la ghișeu: numărul de telefon, e-mail şi adresa de livrare, va achita tariful documentului solicitat şi a livrării. După finisarea depunerii comenzii electronice de livrare de către angajatul agenției, solicitantul va recepționa pe mail-ul indicat o notificare de confirmare cu numărul comenzii MDelivery.

Comanda poate fi urmărită după numărul comenzii pe portalul oficial al serviciului MDelivery.

Articole asemănătoare

Back to top button