fbpx

Motivul pentru care încă nu ai primit încă factura la gaze naturale pentru luna trecută. Explicațiile Moldovagaz

S.A „Moldovagaz” anunță care sunt motivele pentru care unii moldoveni nu și-au primit facturile la gazele naturale pentru luna trecută.

Urmărește-ne pe Telegram și Instagram.

Astfel, există mai multe cauze, iar printre acestea se numără:

  • indicii curenți ai contorului nu au fost transmişi de către consumator prin intermediul site-ului www.moldovagaz.md, inclusiv serviciul „Cabinetul personal al consumatorului”, aplicația online Viber ChatBot sau prin numărul de telefon 1304 (1305 pentru locuitorii capitalei);
  • nu a fost achitată factura aferentă lunii precedente și, ca urmare, nu au fost introduşi indicii de consum în baza de date;
  • controlorii companiilor de distribuție a gazelor din grupul „Moldovagaz” nu au putut avea accesul fizic la contoarele consumatorului pentru a efectua citirea;
  • în factura precedenta a fost indicat consumul zero.
Totodată, factura poate fi primită și online, accesând rubrica „Consumatori” de pe site-ul www.moldovagaz.md, sau prin abonarea la serviciul „Contul personal al consumatorului”.

Articole asemănătoare

Back to top button