fbpx

infografic | Tot mai des pe Facebook, dar nu renunță la Odnoklasniki. Ce rețele au accesat moldovenii în ultima lună

Compania Date Inteligente a realizat în luna martie a treia ediție a studiului de audiență iData. Studiul a fost făcut printr-un sondaj național reprezentativ, la telefon, obiectivul principal fiind documentarea intereselor digitale și preferințele în materie de surse de informare a moldovenilor.

Urmărește-ne pe Telegram și Instagram.

Clasamentul celor mai accesate rețele de socializare la fel rămâne neschimbat, acesta fiind condus de Facebook (85.8%), Odnoklassniki(40%) și Instagram(39.6%) care se bucură de tot mai multă popularitate în comparație cu februarie.

Studiul a fost realizat prin metoda CATI (computer-assisted telephone interviewing), cuprinde 19 întrebări care au fost incluse într-un studiu de tip omnibus. Datele au fost culese în perioada 13 – 20 martie 2021, iar volumul eșantionului îl reprezintă 633 de respondenți. Din totalul eșantionului, 1.5% sunt locuitori din Stânga Nistrului. Eroarea maximă de eșantionare este de aproximativ 3.5%.

Urmărește cele mai importante noutăți și pe canalul de Telegram ZUGO.

Articole asemănătoare

Back to top button