fbpx

Din cele 3,2 milioane de apeluri la serviciul 112, mai mult de jumătate au fost false. Ce alte detalii au mai scos la iveală statisticile?

Din cele peste 3,2 milioane de apeluri care au fost înregistrate anul trecut la numărul unic de urgenţă 112, aproape 60 la sută au fost apeluri false.

Urmărește-ne pe Telegram și Instagram.

Statistica pe anul 2019, realizată de Serviciul Național Unic Pentru Apelurile de Urgență 112, arată că au fost primite şi tratate 3.175.283 de apeluri. Potrivit datelor, reiese o medie zilnică de 8.723 de apeluri.

Apelurile de urgenţă reale reprezintă 40,9 %, iar dintre acestea, cele mai multe au fost gestionate de Serviciul de Ambulanţă (74,6%), Poliţie (22,8%) şi Pompieri (2,6%).

Printre cele mai solicitate intervenții se numără: hipertensiunea arterială, durerile abdominale, toratice sau de spate. Din punct de vedere al localizării geografice, cele mai multe apeluri provin din municipiile Chișinău și Bălți și raioanele Orhei, Cahul, Ungheni și Soroca. Totodată, în această perioadă, Serviciului 112 a recepționat 13 152 de mesaje SMS de anunţare a urgenţelor.

Numărul de apeluri ce nu reprezintă urgențe a scăzut în 2019 cu aproximativ 9 procente, media actuală fiind de circa 59%.

Articole asemănătoare

Back to top button