video | Gaura neagră a galaxiei ar putea fi „botezată” după numele unui artist. Peste 26.000 de oameni au semnat o petiție în acest sens

După ce, pe 10 aprilie, a fost publicată prima fotografie cu gaura neagră din Calea Lactee, peste 26.700 de oameni au semnat o petiție care are scopul de a „boteza” uriașa cosmică în numele regretatului artist, Chris Cornell – solist al trupelor Soundgarden şi Audioslave.

Inițiativa aparține unui fan al cântărețului și a fost lansată pe Change.org, cu mențiunea că gaura neagră să fie numită în memoria lui Cornell și a renumitei piese „Black Hole Sun”. Petiţia este susţinută şi de văduva artistului, Vicky.

„«Black Hole Sun», scrisă de Chris Cornell, este fără îndoială cea mai cunoscută piesă a trupei Soundgarden şi unul dintre imnurile anilor 1990.

Din acest motiv, dar şi pentru impactul pe care Chris l-a avut asupra vieţilor atâtor oameni şi asupra muzicii, solicit NASA, Event Horizon Telescope Collaboration şi tuturor astronomilor şi oamenilor de ştiinţă implicaţi în descoperire să numească această gaură neagră după Chris Cornell. Acesta ar fi un mod «ireal» şi uimitor de a-i onora viaţa şi contribuţia lui în muzică”, a scris acesta.

Menționăm că gaura neagră se află în galaxia M87, măsoară 40 de miliarde de kilometri în diametru şi este de aproximativ 3 milioane de ori mai mare decât Pământul, transmite digi24.ro.

Chris Cornell este cunoscut drept liderul trupei Soundgarden din 1984 până în 1997 și cel care a fondat grupul Audioslave. Solistul a primit 16 nominalizări la premiile Grammy. Acesta s-a sinucis pe 18 mai 2017, la vârsta de 52 de ani.

Iată primele imagini făcute vreodată cu o gaură neagră, prezentate LIVE la Event Horizon Telescope.