fbpx

Alaiba a prezentat pachetul IV de reducere a birocrației pentru facilitarea mediului de afaceri. Ce conține acesta

Semnătura electronică va putea fi obținută la distanță, consumatorul nu va mai avea dreptul de a returna un bun în primele 6 luni de la achiziție, iar termenul de valabilitate pentru foile de parcurs va fi eliminat. Acestea, dar și alte prevederi se conțin în noul pachet de modificări normative privind facilitarea activității mediului de afaceri. Potrivit viceprim-ministrului și ministrului Dezvoltării Economice și Digitalizării, Dumitru Alaiba, modificările vor contribui la eliminarea birocrației, limitând corupția și mita, ajutând antreprenorii să se concentreze pe dezvoltare și pe crearea locurilor de muncă bine plătite.

Urmărește-ne pe Telegram și Instagram.

Vicepremierul a prezentat într-un briefing pachetul IV, despre care a specificat că este destinat facilitării activității mediului de afaceri.

„Principalul obiectiv al Guvernului este dezvoltarea economică și noi oportunități pentru antreprenori. Avem o agendă ambițioasă care se concentrează pe atragerea investițiilor, acces la finanțare, crearea unui mediu de afaceri favorabil, fără birocrație și corupție, și oferirea de oportunități pentru creșterea și dezvoltarea agenților economici. Scopul nostru nu este doar o creștere modestă de 2-3% anual, ci o creștere economică accelerată pentru a recupera terenul pierdut în trecut”, a menționat vicepremierul Dumitru Alaiba, potrivit moldova1.md.

Modificările vor ține de anularea registrului de reclamații, eliminarea dreptului consumatorului de a returna un bun în primele 6 luni, extinderea categoriei de entități autorizate, recunoașterea mărfurilor autorizate în statele membre ale Uniunii Europene sau eliminarea obligativității instruirii repetate/periodice.

Articole asemănătoare

Back to top button