Air Moldova a anulat mai multe curse regulate: Ce pot face cei care au procurat bilete
Compania Air Moldova anulează mai multe curse regulate de zbor, începând cu 28 februarie. Anunțul a fost făcut de către Autoritatea Aeronautică Civilă din țara noastră.
În acest context, Autoritatea Aeronautică Civilă informează pasagerii, care au procurat bilete de avion pentru cursele respective, despre revendicarea drepturilor consumatorilor, care pot fi accesate AICI.
Chișinău – Fiumicino (Italia) / Fiumicino – Chișinău, zbor regulat – 19 martie 2023 ANULAT
Chișinău – Tbilisi (Georgia) / Tbilisi – Chișinău, zbor regulat – 16 martie 2023 ANULAT
Chișinău – Varșovia (Polonia) / Varșovia – Chișinău, zbor regulat – 1, 8, 15, 22 martie 2023 ANULATE
Chișinău – Stansted (Londra) / Stansted – Chișinău, zbor regulat – 5 martie 2023 ANULAT
Chișinău – Istanbul (Turcia) / Istanbul – Chișinău, zbor regulat – 12, 23 martie 2023 ANULATE
Chișinău – Bologna (Italia) / Bologna – Chișinău, zbor regulat – 5, 19 martie 2023 ANULATE
Chișinău – Dusserdorf (Germania) / Dusserdorf – Chișinău, zbor regulat – 12 martie 2023 ANULAT
Chișinău – Dublin (Irlanda) / Dublin– Chișinău, zbor regulat- 2, 9, 12 martie 2023 ANULATE
Chișinău – Frankfurt (Germania) / Frankfurt– Chișinău, zbor regulat – 5,19 martie 2023 ANULATE
Chișinău – Leipzig (Germania) / Leipzig– Chișinău, zbor regulat- 7, 14, 21 martie 2023 ANULATE
În cazul unui refuz la îmbarcare sau în cazul în care zborul este anulat sau are o întârziere de cel puţin două ore, Compania Aeriană Air Moldova precizează drepturile dumneavoastră, în special cu privire la compensaţie şi asistenţă.
În cazul în care pasagerul a fost informat de către companie despre această anulare cu cel puţin două săptămâni înainte de ora de plecare prevăzută;
În cazul în care pasagerul este informat despre această anulare într-un termen cuprins între două săptămâni şi şapte zile înainte de ora de plecare prevăzută şi li se oferă o redirecţionare care să le permită să plece cu cel mult două ore înainte de ora de plecare prevăzută şi să ajungă la destinaţia finală în mai puţin de patru ore după ora de sosire prevăzută;
În cazul în care pasagerul este informat despre această anulare cu mai puţin de şapte zile înainte de ora de plecare prevăzută şi i se oferă o redirecţionare care să-i permită să plece cel târziu cu o oră înainte de ora de plecare prevăzută şi să ajungă la destinaţia finală în mai puţin de două ore după ora de sosire prevăzută.
Air Moldova nu va fi obligată să plătească compensaţii pentru anularea zborului, în cazul în care anularea este cauzată de împrejurări excepţionale care nu au putut fi evitate în pofida adoptării tuturor măsurilor posibile.