fbpx

Ai o afacere? 5 motive pentru care încă mai ai nevoie de cărți de vizită!

O afacere de succese ține nemijlocit și de felul în care se memorizează în minte potențialilor clienți sau parteneri, dar și de modul în care poate fi identificată față de concurenți. Una dintre metodele de prezentare care nu-și pierde niciodată din actualitate este utilizarea unor cărți de vizită.

Urmărește-ne pe Telegram și Instagram.
Urmărește-ne pe Telegram și pe Instagram.

Care sunt cele 5 motive pentru care în era digitalizării încă mai trebuie să apelezi la servicii de tipărire a cărților de vizită, află dintr-un material conceput de comun acord cu echipa Artpoligraf.

1.    Este cel mai infailibil instrument de prezentare

Chiar și era digitalizării vine la pachet cu anumite riscuri, precum ar fi căderea unui site sau mutarea unui mesaj important în spam. Conceperea unei cărți de vizite cu informații complete, te asigură că acel potențial client va avea alternativ câteva metode de a lua legătura cu tine, începând cu email și terminând cu cel mai elementar număr de telefon.

Este important, în acest sens, ca o carte de vizită să dispună, într-un stil laconic, de toate datele necesare pentru identificarea afacerii. De exemplu, pentru a nu ocupa prea mult spațiu se poate insera un QR code de pe care clientul să obțină toate datele direct în smartphone.

2.    Cărțile de vizită pot fi parte din brand book

Unele afaceri de nișă, precum sunt serviciile de design, țin de o anumită identitate vizuală, apelând la crearea unui logo în Chișinău. Cartea de vizită, în acest sens, este o continuitate logică a brand book-ului, putând fi stilizată în culorile afacerii, cu includerea logo-ului ales sau a altor elemente grafice inerente business-ului tău.

3.    Sunt accesibile din punct de vedere economic

Dacă e să comparăm toate metodele de promovare disponibile, conceperea unor cărți de vizită este o investiție modică, dar cu efect pe termen lung. Imaginează-ți că ai o sută de cărți de vizită, deci o sută de potențiali clienți cu care vei interacționa direct, fără intermediari, prin intermediul acestor detalii.

4.    Reprezintă un atribut de lux în unele afaceri

În unele spații culturale și în unele țări, cum ar fi Japonia sau America, cărțile de vizită sunt considerate un atribut de lux care vorbește despre ponderea business-ului, fiind un element inerent pentru poziționarea afacerii, dar și pentru a reflecta respectul față de clienți și parteneri. Gestul oferirii unei cărți de vizită este considerat, pe bună dreptate, o manifestare de amiciție și deschidere.

  1. Este cheia spre un networking de calitate

Grație unei cărți de vizită de calitate vei putea aborda mai ușor potențiali clienți, prin intermediul discuțiilor libere, naturale, firești. În acest fel, vei putea seta anumite direcții de comunicare și să determini care sunt așteptările persoanei căreia îi acorzi cartea ta de vizită.

Unde poți găsi cel mai potrivit design al cărților de vizită din Chișinău? La Artpoligraf, echipa care îți creează macheta exact cum ți-o dorești.

Informațiile publicate la rubrica „Advertoriale” sunt articole comerciale plasate în urma unei colaborări cu agenți economici sau agenții de publicitate cu scopul de a promova produse, servicii sau pentru a contribui la vizibilitatea brandului. Pentru detalii privind publicitatea pe portalul de știri ZUGO, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail contact@zugo.md sau la numărul de telefon 068 013 424.

Articole asemănătoare

Back to top button