fbpx

„JOS de pe TOC”: Două tinere au lansat o campanie socială, prin care îndeamnă femeile să renunțe la „înălțimea artificială”

O campanie socială originală a fost lansată de către două tinere, ambele studente la Facultatea de Jurnalism și Științe ale Comunicării, specialitatea Comunicare și PR, de la USM. Este vorba de Daniela Gligor și Daniela Păduraru, iar mesajul lor este: „frumusețea cu tocuri costă, iar frumusețea fără tocuri valorează”.

Campania „JOS de pe TOC”, inițiată de curând, are menirea de a informa și îndemna femeile să renunțe la „înălțimea artificială”, pentru o viață mai sănătoasă.

„Ideea de a implementa o asemenea campanie a apărut spontan. Am ales un subiect care nu a fost abordat anterior în țara noastră, deși problema persistă. Scopul nostru este să informăm reprezentantele sexului feminin despre efectele negative ale acestui tip de încălțăminte asupra sănătății, precum și să promovăm următorul mesaj: frumusețea cu tocuri costă, iar frumusețea fără tocuri valorează”, ne-a spus Daniela Gligor.

Studentele mărturisesc că pregătesc multe rubrici interesante și muncesc la dezvoltarea celor existente, cum ar fi: „Adidași de mireasă” sau „Un pic de infotoc”. Totodată, fetele susțin că, în curând, vor lansa și un spot, ce va fi difuzat pe pagina campaniei. 

Deocamdată, campania se desfășoară doar în mediul online, dar urmează să implementăm și alte instrumente de comunicare, la fel de interactive și creative”, au adăugat ele pentru ZUGO.
Amintim că Daniela Gligor a mai inițiat anterior o campanie socială, dedicată tinerilor – „deCONecTEAZĂ”, cu mesajul – „Eu aleg smartsomnul”. Inițiativa a fost de a informa și preveni riscurile utilizării în exces a gadgeturilor.

Articole similare

Close