fbpx

Raport UNICEF: O treime dintre elevii din întreaga lume nu au acces la învățarea online în pandemie

Potrivit unui raport realizat de PwC și UNICEF, metoda de învăţare online nu este accesibilă pentru 463 de milioane dintre elevii din toată lumea pentru că lipsesc metodele sau echipamentele de conectare la distanţă.

Urmărește-ne pe Telegram și Instagram.

Conform raportului „Stepping forward Connecting today’s youth to the digital future”, realizat de PwC şi UNICEF, în condiţiile în care şcolile sunt închise din cauza pandemiei de COVID-19, foarte mulţi copii nu au acces la învăţământul online. Dintre aceştia, trei sferturi sunt din zone rurale sau din familii sărace.

Conform documentului, 86% dintre reprezentanții guvernelor din peste 100 de ţări, care au răspuns unui sondaj UNESCO în 2020, susțin că au oferit elevilor platforme online pentru educația la distanţă.

„Deşi guvernele trebuie să gestioneze simultan o serie de provocări sociale critice, precum consolidarea sistemelor de asistență medicală, sprijin financiar pentru companii şi șomajul, nu trebuie să renunțe la investițiile pe termen lung în domenii esențiale, precum educația.

În plus, situația economică se deteriorează pentru tinerii din medii dezavantajate, unul din şase tineri încetând să mai lucreze de la începutul pandemiei”, se arată în cercetarea PwC şi UNICEF.

Situaţia accentuează inegalităţile existente înainte de pandemie şi impune colaborarea între guverne, instituţii, comunităţi şi companii, pentru a le oferi tinerilor vulnerabili acces la alfabetizarea digitală şi dezvoltarea abilităţilor.

Urmărește cele mai importante noutăți și pe canalul de Telegram ZUGO.

Articole asemănătoare

Back to top button