O companie aeriană a oferit 10.000 de dolari pasagerilor care au renunțat benevol la zbor
Compania Delta Air Lines a oferit câte 10.000 de dolari fiecărui pasager dispus să renunțe la locul cumpărat la o cursă supraaglomerată, scrie Digi24.
Anunțul a fost făcut, luni, înainte de o cursă spre Michigan, în timp ce pasagerii așteptau la poarta de îmbarcare. Reprezentanții Delta Air Lines au anunțat că vor oferi câte 10.000 de dolari pentru opt voluntari dispuși să renunțe la locuile lor în avion.
Printre pasageri se afla și un jurnalist care a povestit pentru Insider care a fost reacția oamenilor. Inițial, oamenii nu au înțeles despre câți voluntari este vorba, iar când și-au dat seama, era deja prea târziu.
„Dacă am fi știut că este vorba despre opt persoane, am fi coborât. Până ne-am dat seama, patru sau cinci persoane plecaseră deja”, a spus jurnalistul.
Oferta inițială fusese de 5.000 de dolari, dar apoi compania a dublat-o. Astfel, oferta a crescut la 10.000 de dolari, suma urmând să fie plătită fie prin Apple Pay, fie sub forma unui card cadou Visa. Cel puțin patru persoane ar fi acceptat această sumă.
În 2017, CNBC a intrat în posesia unui document intern al Delta conform căruia linia aeriană a crescut plafonul pentru compensațiile acordate pasagerilor de la 1.350 de dolari la 9.590.
Despăgubirea neobișnuită vine în contextul unui sezon de călătorie bulversant, cu zboruri întârziate și haos pe aeroporturi și în industrie, deoarece cererea a revenit la nivelurile de dinainte de pandemie. Problemele cu care se confruntă companiile aeriene includ lipsa de personal, inclusiv de piloți.
Marți, Delta a transmis că va permite pasagerilor să-și schimbe gratuit zborurile din weekendul din 4 iulie. Șeful companiei, Ed Bastian, și-a cerut scuze pentru întârzierile și anulările recente ale zborurilor.