Închisoare pentru recenzii negative în Thailanda. Un hotel și-a acționat clientul în judecată
Un hotel din Thailanda și-a acționat unul dintre oaspeți în judecată după o serie de recenzii negative lăsate de ultimul. Totul ar fi început după un scandal în restaurant.
Vizitatorul ar fi intenționat să intre în local cu propria sticlă de alcool, iar personalul nu i-ar fi permis, informează presa străină, făcând referire la BBC și AFP. Bărbatul ar fi provocat scandal, însă după intervenția administratorului acestuia i s-ar fi permis să intre în local fără achitarea unei taxe corespunzătoare.
După ce a părăsit resortul, individul ar fi lăsat mai multe recenzii negative pe platforme specializate. Hotelul susține că l-ar fi contactat înainte de a depune cererea în judecată, însă acesta nu ar fi fost de găsit. Pe de altă parte, clientul afirmă că una dintre recenziile de pe TripAdvisor, în care el spune că spațiul este un loc de „sclavie modernă”, nu ar fi fost publicată niciodată, deoarece încalcă politica platformei.
Mai mult, bănuitul ar fi fost concediat de la job, iar din cauza că subiectul a devenit public, ar putea să nu fie acceptat la alt loc de muncă. Până în octombrie, el speră să soluționeze neînțelegerea direct cu proprietarii hotelului, fiind îngrijorat de condițiile din închisoare.
Și hotelul a avut de pierdut ca urmare a cazului, deoarece mai multe rezervări au fost anulate. În același timp, în Thailanda funcționează o lege dură referitoare la defăimare, iar suspectul riscă până la doi ani de pușcărie.