fbpx

foto | Pentru a atrage mai mulți cumpărători, angajații unui magazin „au dat viață” unor rechini, poziționându-i în diverse feluri

Compania IKEA a început să vândă prima oară jucăria de pluș Blåhaj (Blaha) acum câțiva ani, dar recent aceasta a relansat modelul, după ce fanii au solicitat „revenirea” rechinului pe piață. De atunci, jucăria prietenoasă a apărut în nenumărate postări pe rețelele de socializare, iar unii chiar au creat conturi de Instagram separate pentru jucăria lor de pluș.

Subliniind că o casă poate fi și un loc de joacă, IKEA, timp de două luni, a arătat că toată lumea poate face parte dintr-un joc zi de zi. Îndrăgitul rechin Blåhaj a obținut un rol important în această campanie.

„În loc de o zonă de joacă pentru copii singuri, ne-am amenajat magazinele cu mai multe activități speciale ale copiilor în cadrul campaniei Să ne jucăm!” IKEA a scris într-un comunicat. „Una dintre ele este Shark Trails, o vânătoare de comori în care jucăria noastră BLÅHAJ, și versiunea rechinului pentru ediție limitată, sunt ascunse peste tot în magazin”. Așadar, cumpărătorii magazinului au posibilitatea de a lua o harta și de a „vâna” rechinii de pe teritoriu.

Dorind să devină o parte a acestui lucru, oamenii reamenajează rafturile magazinelor IKEA, poziționând jucăriile de plus în feluri cât mai diverse și atractive.

Foto: boredpanda.com

Articole similare

Back to top button
Close