fbpx

Cum CRM-urile complicate dăunează vânzărilor? Sistemul automatizat care vă poate simplifica funcționarea afacerii

Merită să integrați un sistem CRM complex în afacerea dumneavoastră sau să alegeți cea mai simplă metodă posibilă în procesul de operare? CRM complex poate distrage managerii de la sarcini reale, legate de vânzări. În cele din urmă, ei pierd prea mult timp cu munca administrativă și completarea anchetelor cu informații despre cumpărători. În plus, nu au suficient timp pentru comunicarea cu clienții potențiali și cei existenți.

Unde este echilibrul între complex și funcțional? Cum vă afectează vânzările integrarea unui CRM complex? Specialiștii au pregătit câteva sfaturi utile despre cum puteți evita probleme ce țin de platformele amoCRM complicate.

Oferiți susținere angajaților în utilizarea platformei CRM

Pentru a evita scădea vânzărilor, mai întâi, trebuie să aveți grijă de angajați și să creați toate condițiile pentru o adaptare mai rapidă la CRM software. De obicei, departamentul competent al companiei alege mai întâi sistemul CRM pentru propria comoditate. Dar nimeni nu se gândește la manageri, care tocmai au ieșit din zona de confort și au avut dificultăți în utilizarea platformei. Integrarea are loc pentru a îmbunătăți eficiența lucrătorilor și vânzările ulterioare.

Nu ați văzut încă aceste îmbunătățiri? Cine greșește în această situație? Haideți să aflăm!

Pentru a îmbunătăți performanța managerilor și a personalului de vânzări, trebuie să reduceți sarcinile inutile. Fiecare clic suplimentar din program le fură din timpul care poate fi investit în sarcini mai importante. Căutările ce durează prea mult, un sistem complex cu prea multe ferestre deschise și spațiile goale, care trebuie completate în anchetele clienților, toate influențează negativ eficiența fiecărui manager. Doar nu utilizați soluțiile CRM pentru aceste „avantaje”? Aflarea procesului automatizat de vânzare este, de fapt, secretul.

Alegeți un sistem amoCRM ușor de utilizat

Managerul trebuie să efectueze o serie de sarcini care îl vor determina să finalizeze cu succes tranzacția și să factureze clientul prin amoCRM 1C. Toate celelalte activități nu au nicio importanță.

În mod ideal, așa se întâmplă pe platforma CRM:

Angajații accesează platforma amoCRM și intră în secțiunea „Sarcină”. În colțul din stânga sus, selectează prima sarcină, o îndeplinește, apoi o finalizează. El realizează procedura fără ezitare, fără alte întrebări, precum: Pe cine ar trebui să apelez? Când am contactat acest prospect sau care client este important și care nu? Aceste informații sunt introduse automat în ancheta fiecărui lead contactat.

Ce sistem automatizat vă poate simplifica funcționarea afacerii?

Un CRM complex este foarte dificil de gestionat. Clienți, tranzacții, facturi, oferte, apeluri și rapoarte, toate integrate într-o singură filă, au un impact negativ asupra concentrării managerului referitor la vânzările reale. Vă recomandăm să alegeți un sistem CRM  simplificat în Moldova, care vă va ajuta angajații să se concentreze asupra clienților profitabili.

E timpul să aflați despre echipa Glucose

Deoarece știu că economisirea timpului în afaceri este importantă, echipa Glucose a decis să ofere soluții eficiente pentru tipul dumneavoastră de afacere.

Cu ani de experiență în sfera automatizărilor și cu peste 60 de clienți mulțumiți, experții companiei au integrat profesionist sistemul CRM în afacerile din țară. În calitate de partener oficial al amoCRM în Republica Moldova, compania oferă servicii inovatoare de management și control al afacerii pentru a rezolva orice provocări legate de dezvoltarea acesteia. Dacă întâmpinați probleme de gestionare a timpului sau 30% din solicitări nu sunt procesate, atunci Glucose este echipa de care aveți nevoie.

Iată serviciile de care veți beneficia:

  • Integrare CRM;
  • Telefonie IP;
  • Conexiune 1C & CRM;
  • Instruire avansată;Suport individual.

Prin urmare, aveți următoarele posibilități:

  • Interfață simplă și intuitivă atunci când utilizați sistemul CRM;
  • Aplicație CRM pentru dispozitive mobile iOS și Android (aveți întotdeauna la îndemână o listă completă de sarcini și rapoarte);
  • Integrare cu rețelele sociale și e-mail. Remediați automat solicitarea și o adăugați la canalul de vânzări;
  • CRM integrat cu telefoane IP, istoricul complet al apelurilor și înregistrările conversațiilor sunt stocate în datele personale ale fiecărui client;
  • Comunicare internă eficientă și transparentă.

Obțineți posibilitatea de a vedea cum are loc optimizarea procedurilor de rutină în realitate. Sunați imediat la 022000200 și solicitați un test gratuit pentru a vă convinge de performanța platformei.

Fiți primii pe piață cu un CRM simplificat și sporiți vânzările cu până la 300%!

Informațiile publicate la rubrica „Advertoriale” sunt articole comerciale plasate în urma unei colaborări cu agenți economici sau agenții de publicitate cu scopul de a promova produse, servicii sau pentru a contribui la vizibilitatea brandului. Pentru detalii privind publicitatea pe portalul de știri ZUGO, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail contact@zugo.md sau la numărul de telefon 079 772 342.

Articole asemănătoare

Back to top button