fbpx

UEFA le cere fotbaliştilor să nu mai mute sticlele sponsorilor EURO 2020

După cazurile Ronaldo, Pogba şi Locatelli, forul continental le-a comunicat oficial echipelor prezente la Euro 2020 să respecte sponsorii. Se acceptă o singură excepţie: băuturile alcoolice vor fi eliminate înainte de sosirea jucătorilor de religie musulmană. Coca Cola şi Heineken se numără printre cei 12 sponsori principali ai turneului şi contribuie cu două milioane de euro la bugetul competiţiei.

Mesajul UEFA este clar: gata cu mutatul de pe mese a sticlelor sponsorilor, la conferinţele de presă oficiale de dinainte sau după meciuri, când este premiat cel mai bun jucător al unei partide.

După cazurile lui Cristiano Ronaldo (a eliminat două sticle de Coca Cola), Paul Pogba (a mutat berea Heineken) şi Manuel Locatelli (italianul a făcut o glumă pe marginea celor două cazuri de dinaintea sa), UEFA le-a cerut jucătorilor celor 24 de echipe să nu mai scoată din cadru băuturile sponsorilor.

Directorul Euro 2020, Martin Kallen, a declarat că UEFA „a comunicat echipelor cu privire la această problemă”, scrie Mediafax.

„Este important, deoarece veniturile sponsorilor sunt cruciale pentru turneu şi pentru fotbalul european”, a spus Kallen, într-o conferinţă de presă.

Kallen a subliniat că regulile turneului impun respectarea acordurilor UEFA cu sponsorii, menţionând jucătorii cu precepte religioase de respectat – aşa cum s-a întâmplat cu Pogba.

Aceştia „nu vor avea o sticlă de alcool în faţa lor”.

Oficialii mass-media de pe cele 11 stadioane din Europa care găzduiesc jocuri vor trebui să ajute la îndepărtarea sticlelor de bere înainte de sosirea unui jucător musulman, religie care interzice consumul de alcool.

Articole asemănătoare

Back to top button