fbpx

Simona Halep – o sursă de profit pentru brandurile internaționale. Cât costă o minge de tenis cu autograful său?

După victoria de la Wimbledon, Simona Halep a devenit un adevărat fenomen, mai ales în România, de unde aceasta este originară. Sportiva este admirată de tot mai mulți copii, care îi spun că vor să-i urmeze calea.

Urmărește-ne pe Telegram și Instagram.

Și brandurile sportive profită de succesul tenismenei pentru a atrage mai mulți cumpărători. Marile companii îşi asociază imaginea cu aceasta, iar magazinele de profil vând, echipament sportiv de tipul celui folosit, de ea.

O şcoală de tenis îi poartă numele, iar în curând şi o esplanadă din Bucureşti. Mai mult, au apărut, la vânzare la mica publicitate autografele campioanei.

Obiectele branduite cu numele Simonei Halep au valoare suplimentară. De exemplu, autograful campioanei se vinde deja la mică publicitate. Potrivit presei române, o minge cu semnătura Simonei costă 500 sau chiar 600 de lei românești (105-130 de euro).

„O rachetă de tenis semnată de Simona Halep va pleca de pe rafturi mai repede decât nişte pantofi. România nu are o strategie coerentă de promovare. Acum este o improvizaţie care funcţionează cât de bine poate funcţiona ceva improvizat”, a menționat Matei Psatta, specialist branding.

De asemenea, în cinstea Simonei Halep va fi numită o esplanadă din Bucureşti, preşedintele Iohannis o va decora pe 30 iulie cu Ordinul Naţional „Steaua României”, iar Romfilatelia introduce în circulaţie emisiuni poştale dedicate Simonei.

Între timp, Simona Halep se poziţionează pe locul 5 în lume după veniturile din câştigate din tenis cu peste 30 de milioane de dolari. Ar putea ajunge pe 3 sau pe 2 după surorile Williams sau Maria Sharapova dacă va continua să câştige turnee importante.

Articole asemănătoare

Back to top button