Foto: gov.md
Guvernul a aprobat o hotărâre prin care își angajează răspunderea asupra unui proiect de lege. Decizia a fost luată la ședința de azi, 1 aprilie, iar inițiativa constă în instituirea unor măsuri de susținere a cetățenilor și a activității de întreprinzător în perioada stării de urgență și modificarea unor acte normative.
După ce a fost suspus consultărilor, Ministerul Finanțelor a comunicat că, pentru implementarea acestui proiect, este nevoie de o alocare suplimentară de 816 milioane de lei.
Iată câteva măsuri incluse în proiectul de lege:
(1) majorarea venitului lunar minim garantat de la 1107 de lei pînă la 1300 de lei, pe perioada stării de urgență;
(2) majorarea cuantumului venitului lunar minim garantat pentru fiecare copil de la 50% (553 lei) la 75% (975 de lei);
Vezi alte decizii mai jos:
Republica Moldova, Ucraina, Muntenegru și Albania vor primi foile de parcurs pentru aderarea la Uniunea…
Pregătirile pentru construcția liniei electrice Strășeni–Gutinaș, denumită „Trump Liberty Line”, avansează. Săptămâna trecută a fost…
Dacă în urmă cu câțiva ani un parfum cu note de vanilie, scorțișoară sau lemn…
Rusia ar avea ambiții care depășesc războiul din Ucraina și ar putea viza și alte…
Cetățenii și companiile din Republica Moldova au economisit aproximativ 16,4 milioane de euro la transferuri…
Un caz neobișnuit de fraudă a fost descoperit la un magazin din zona joasă a…