fbpx

foto | Par a fi simple, dar sunt cele mai utile: 6 soluții pentru a-ți îmbunătăți starea de spirit atunci când ești descurajat/ă

Ce faci când ești pesimist/ă? Dar atunci când ai impresia că ești ocolit/ă de noroc? Dacă te lași intimidată și descurajată, atunci trebuie să știi că există și alte soluții în afară de aia de a lăsa mâinele în jos. Tot ce trebuie să faci este să vrei să câștigi „lupta” cu tine și să duci cont de câteva sfaturi ale specialiștilor.

Nu sta în zona gri, încearcă să ai o imagine pozitivă despre propria persoană și să ai voie bună – asta condiționează optimismul de a găsi oportunitățile în diferite situații. Iată cum poți face asta:

1. Ieși din rutină

Fii neprevizibilă cu tine. Poți alege un drum diferit spre serviciu sau poți îmbrăca ceva diferit față de ținutele obișnuite de zi cu zi.

Foto simbol: Executive Style

2. Fă o plimbare

Mișcarea te ajută să uiți sau să privești altfel problemele. Alege să faci o plimbare într-un loc pozitiv pentru tine, într-un parc de distracții, într-o zonă interesantă din localitatea ta sau, de ce nu, înt-un mall. Poți avea drept companie animăluțul tău drag, un prieten sau partenerul tău.

Foto: Mindful.org

3. Petrece timp în natură

O aventură în mijlocul naturii te ajută enorm să te simți reconfortat în plan psihologic. Mergi cu bicicleta, escaladează munții sau relaxează-te în canoe. E un fel de sport care nu te plictisește sau obosește prea mult.
Foto simbol: Metiza

4. Consumă mai multe fructe și legume

Mâncarea sănătoasă nu doar că ne ajută să avem un corp sănătos, ci favorizează și echilibrul emoțional. În cadrul studiilor realizate în Australia, s-a constatat că adulții care consumă cel puțin cinci porții de fructe și legume în fiecare zi se simt mulțumiți și sunt afectați foarte rar de depresie. Mai mult chiar, potrivit cercetătorilor, opt porții pe zi au un efect pozitiv echivalent cu diferența dintre șomaj și dobândirea unui job nou.

Foto simbol: misionesonline.net

5. Dormi mai mult

Știm, filmele la ore târzii sunt o „plăcere nevinovată” pentru mulți, însă renunță la ele la orele când trebuie să te culci. Te poți culca mai devreme chiar, somnul suplimentar îți va da multă energie a doua zi și vei fi pregătit să faci față problemelor.

Foto simbol: CNN.com

6. Impune-ți să zâmbești 🙂

Specialiștii precizează: nu trebuie să zâmbești numai dacă ai un motiv, acest gest te va face să te simți imediat mai fericit chiar și în absența unei cauze. Dacă te simți ciudat, zâmbind fără motiv, încearcă să găsești lucruri mărunte care îți dau o stare de bine, poți urmări comedii sau poți citi glume online, transmite eva.ro.

Foto simbol: Health Magazine

Fii pozitiv și ai mai multă încredere în tine!

Articole similare

Close