fbpx

foto | Magazinele sociale MeriȘOR activează și pe timp de pandemie: Sunt unicele care nu au majorat prețurile la produse

Rețeaua de magazine sociale MeriȘOR este singura din Republica Moldova care nu a majorat prețul produselor de primă necesitate pe fundalul pandemiei de coronavirus. Asta în condițiile în care cele mai multe unități comerciale din țară au operat majorări.

În rețeaua de magazine sociale MeriȘOR, ca și până acum, cele mai importante produse pentru oameni pot fi procurate la prețuri cu mult mai mici decât în rețelele comerciale din țară. Astfel, hrișca, unul dintre cele mai întrebate produse, poate fi găsită la prețul vechi de 14,75 de lei pachetul. Orezul, în funcție de marcă, costă între 12,15-15,35 de lei. Pastele făinoase, în asortiment, se vând la prețul de 11,5 de lei pentru un kilogram, făina de grâu de calitate extra – mai puțin de 10 de lei pachetul.

Din start, magazinele sociale MeriȘOR au fost concepute să reprezinte un sprijin pentru oamenii aflați în dificultate, de aceea nu intenționează să urmeze gestul rețelelor comerciale care au majorat prețurile, profitând de starea din țară, susține directorul rețelei.

„Oferim în continuare produsele de primă necesitate persoanelor social-vulnerabile la cele mai mici prețuri. Nu ne interesează profitul, ci să le asigurăm bătrânilor noștri, familiilor cu mulți copii o șansă să reziste acestor vremuri complicate”, menționează acesta.

Amintim că, proiectul „Magazine sociale” a fost lansat acum patru ani la inițiativa lui Ilan Șor. Inițial, acestea au fost deschise la Orhei, dar în urma solicitărilor cetățenilor, rețeaua s-a extins în toată țara. Actualmente există peste 130 de magazine și puncte mobile, numărul beneficiarilor rețelei MeriȘOR find de peste 300.000 de beneficiari.

Această prezentare necesită JavaScript.

Articole similare

Back to top button
Close