fbpx

foto | RIP Daddy: Pisica lui Karl Lagerfeld rămâne în lumina reflectoarelor. Choupette va lansa o linie de haine și accesorii

Pisica creatorului de modă, Karl Lagerfeld, decedat luna trecută la vârsta de 85 de ani, are deja trei milioane de dolari în conturi, adunați din campaniile publicitare. Recent, pe pagina de Instagram a felinei Choupette a apărut un anunț cu privire la lansarea unei colecții de haine și accesorii.

Linia de îmbrăcăminte se numește RIP Daddy și include tricouri, hanorace, căni, notebook-uri și huse pentru iPhone.    

Toate piesele vestimentare vor fi imprimate cu mesajul „Rip Daddy”, iar câteva tricouri vor fi imprimate cu un desen special – Choupette purtând văl, iar la ochi cu ochelarii de soare a lui Karl Lagerfeld. Imaginea a fost realizat de ilustratoarea Monica Smiley, cea care a creat și logo-ul Choupette’s Diary, transmite Tabu.

Un astfel de tricou va costa 43 de euro, iar banii obținuți din vânzare vor fi donați asociației Helen Woodward Animal Center, care se ocupă cu protecția și îngrijirea animalelor abandonate sau care au fost victime ale violenței.

„Mi-am dat toată silința”, a fost mesajul de pe blogul celei mai răsfățate și faimoase pisici din lumea modei.

Articole similare

Close