Energia ar putea fi produsă de microbi în viitor? Descoperirea incredibilă făcută de cercetătorii americani

Cercetătorii de la Universitatea din Massachusetts au descoperit o tehnologie care, cu ajutorul aerului și microbilor, produce energie. Savanții spun că pe viitor aceasta ar putea fi aplicată în masă.

Oamenii de știință au dezvoltat un dispozitiv care folosește o proteină naturală pentru a genera electricitate din umiditatea aerului. Acesta conține mai multe fire mici, numite proteine ​​nanowire, care sunt produse de microbi. Generatorul conectează electrozii la ele, ceea ce ar înseamna că electricitatea este generată de vaporii de apă din atmosferă, informează Euronews.

Tehnologia nu poluează și ar putea fi folosită chiar și în regiuni cu umiditate extrem de scăzută. Savanții își propun să o îmbunătățească și să încerce să o aplice la scară largă. Pe lângă alte planuri, aceștia intenționează să încorporeze descoperirea în vopseaua pentru perete, astfel încât încăperile să poată fi asigurate cu energie fără costuri prea mari.